Tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

 

Étkezés:

A március havi befizetett étkezés Zugló Önkormányzatával egyeztetve mindenkinek központilag lemondásra került.

A befizetett áprilisi étkezéssel kapcsolatban nem kaptunk még hiteles információt, amint birtokában leszünk, továbbítjuk.

 

Taneszközök kiadása:

  1. 03.17-én reggel 7.00-8.00 között és délután 16.00-17.00 között átvehetők a tanulók tanuláshoz szükséges iskolában maradt tankönyvei.

Csak a fenti időpontban van lehetőség a tanszerek átvételére!

A tornafelszerelés, váltócipó és egyéb ruhadarab átadását nem tudjuk biztosítani.

Az átvétel menete: a kollégák névre szólóan, egy csomagban gyűjtik össze a tanulók tanszereit, amit Önök, vagy a gyermek a fenti időpontban a bejárat előtt átvehet.

Megértésüket kérjük, amiért a járványhelyzet miatt nem jöhetnek be az épületbe.

 

Informatikai eszközök:

Informatikai eszközt nem áll módunkban a gyerekek részére adni. Igyekszünk az online tanítást úgy megoldani, hogy okostelefonon követhető legyen a tananyag.

Személyes tanács: a Facebook oldalon rengeteg felajánlás történt az elmúlt napokban, ingyenes internetbekötés, informatikai eszköz-kölcsönzés és felajánlás témában.

Javaslom, keressék a felületet és éljenek a lehetőséggel.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlése szerint a mobilszolgáltatók, a Telekom, a Telenor és a Vodafone is biztosítja, hogy a KRÉTA rendszer mobilinternetes elérése ne terhelje az adatforgalmi keretet.

 

Ügyelet:

Jelenleg egyetlen gyereknek sem kell ügyeletet biztosítanunk.

 

Köszönjük az együttműködő segítségüket!

 

A mai napon tájékoztatást kapnak az online tanulás megszervezésének kereteiről és módjáról.

Budapest, 2020.03.16.

                                                           Üdvözlettel:

                                                                                                          Gombár Erzsébet

                                                                                                          intézményvezető



Étkezéssel
kapcsolatos ügyintézés személyesen a titkárságon és telefonon is

KIZÁRÓLAG

Kedden:  08:00-tól 10:00 óráig

Szerdán: 15:00-tól 16:30-ig lehetséges!


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a titkar@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9279-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest


Közép-Pesti Képeslap

kepeslap


ZF logo



Károli



erasmus



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.

hatartalanul logo okoiskola   Erasmus.jpg