Tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

 

Étkezés:

A március havi befizetett étkezés Zugló Önkormányzatával egyeztetve mindenkinek központilag lemondásra került.

A befizetett áprilisi étkezéssel kapcsolatban nem kaptunk még hiteles információt, amint birtokában leszünk, továbbítjuk.

 

Taneszközök kiadása:

  1. 03.17-én reggel 7.00-8.00 között és délután 16.00-17.00 között átvehetők a tanulók tanuláshoz szükséges iskolában maradt tankönyvei.

Csak a fenti időpontban van lehetőség a tanszerek átvételére!

A tornafelszerelés, váltócipó és egyéb ruhadarab átadását nem tudjuk biztosítani.

Az átvétel menete: a kollégák névre szólóan, egy csomagban gyűjtik össze a tanulók tanszereit, amit Önök, vagy a gyermek a fenti időpontban a bejárat előtt átvehet.

Megértésüket kérjük, amiért a járványhelyzet miatt nem jöhetnek be az épületbe.

 

Informatikai eszközök:

Informatikai eszközt nem áll módunkban a gyerekek részére adni. Igyekszünk az online tanítást úgy megoldani, hogy okostelefonon követhető legyen a tananyag.

Személyes tanács: a Facebook oldalon rengeteg felajánlás történt az elmúlt napokban, ingyenes internetbekötés, informatikai eszköz-kölcsönzés és felajánlás témában.

Javaslom, keressék a felületet és éljenek a lehetőséggel.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlése szerint a mobilszolgáltatók, a Telekom, a Telenor és a Vodafone is biztosítja, hogy a KRÉTA rendszer mobilinternetes elérése ne terhelje az adatforgalmi keretet.

 

Ügyelet:

Jelenleg egyetlen gyereknek sem kell ügyeletet biztosítanunk.

 

Köszönjük az együttműködő segítségüket!

 

A mai napon tájékoztatást kapnak az online tanulás megszervezésének kereteiről és módjáról.

Budapest, 2020.03.16.

                                                           Üdvözlettel:

                                                                                                          Gombár Erzsébet

                                                                                                          intézményvezető

Tisztelt Szülők!


Az iskolában maradt tankönyvek átvételéről, a gyerekek étkezésével kapcsolatos ügyek intézéséről, a holnapi napon délelőtt tudok pontos tájékoztatást adni, a pedagógusokkal és a Zugló Önkormányzattal való egyeztetés után. Kérem, az elkövetkező időszakban, napi szinten többször figyeljék az e-Kréta Faliújság bejegyzéseit, az iskola honlapját és Facebook oldalát, a Szülői Szervezet vezetőjének tájékoztató leveleit. Több csatornán közvetítjük ugyanazt az információt!

Az e-KRÉTA, e-ügyintézés felületére a pénteki részletes használati tájékoztató levél alapján kérem, jelentkezzenek be, mert az egyik legfontosabb kommunikációs csatornánk lesz a kialakult, rendkívüli helyzetben.

Ha gondjuk támad a bejelentkezéssel kapcsolatban hétfőn 13-15 óra, kedd 13-14 óra között iskolatitkárunk telefonon rendelkezésükre áll, de csak a jelzett időben. Kérem, tartsák tiszteletben az általunk meghatározott időpontokat minden esetben!

Türelmüket és együttműködésüket kérem!

Üdvözlettel: Gombár Erzsébet

          intézményvezető

Ügyelet


Tisztelt Szülők!

2020.03.16. 12 óráig kell adatot szolgáltatnom, azoknak a tanulóknak a számáról, akiknek nem tudnak felügyeletet biztosítani a szülei az iskolabezárás alatt, napközben 8 és 17 óra között, mert munkájuk nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához. Ezen tanulók számára kiscsoportos ügyeletet szervezünk.

 Kérem döntésük meghozatalában gondoljanak arra, hogy a fertőzés veszélye így magasabb, mintha a gyermek az otthonában tartózkodna.

 A Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben gyermek neve, osztálya, ügyelet időtartama (nap, órától-óráig) pontos leírásával jelezzenek mostantól, hétfő 11 óráig, ha ügyeletet kérnek.

Együttműködésüket köszönöm.

Gombár Erzsébet

intézményvezető

Tisztelt Szülők!


A péntek esti miniszterelnöki bejelentésből nyilván értesültek a 03. 16-án kezdődő iskolabezárásról. Az oktatás online folyik majd a következő, határidőhöz még nem rendelt ideig. Szeretném tájékoztatni Önöket, hogy amíg a hatályos kormányrendelet nem jelenik meg az oktatási akciócsoport kidolgozott javaslataival, addig én sem tudok kész tervet közvetíteni az online oktatás kereteiről Önöknek. A hétfői nap folyamán fenntartói és nevelőtestületi egyeztetés után bízom benne, hogy a struktúra kialakul és konkrét megvalósítható tervünk, jövőképünk lesz, amiről tájékoztatok mindenkit. Kérem, beszélgessenek a gyerekekkel a kialakult, mindenki számára új helyzetről, ami ezer aggályos kérdést vett fel, de a mi közös feladatunk, olyan körülmények biztosítása, ahol a biztonság érzett és a tananyagban való továbbhaladás adott lesz. Kérem, az osztályfőnököket, szaktanárokat, tanítókat, egyelőre ne keressék meg kérdéseikkel!

Balló Csillával, a Szülői Szervezet elnökével folyamatosan kapcsolatban vagyok, hozzá juttassák el észrevételeiket, kéréseiket (ballo.csilla17@ gmail.com), amit ő továbbít nekem. Nyugalmat, kitartást, türelmet, egészséget kívánok mindenkinek! Bízzunk benne, hogy hamarosan visszatérünk a mindennapok megszokott menetébe.

Üdvözlettel: Gombár Erzsébet

intézményvezető

Budapest, 2020.március 14.

Tisztelt Szülők!


A koronavírus-járványra való tekintettel a beiskolázáshoz kapcsolódó rendezvényeink: nyílt napok, Szülői Fórum, bemutató órák további rendelkezésig elmaradnak.

Üdvözlettel,

Gombár Erzsébet
intézményvezető

Budapest, 2020.március 12.

Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

A koronavírus helyzettel összefüggő legfontosabb megelőző intézkedések jelenleg az alábbiak:

  • Minden iskolai program, ünnep, utazás, bizonytalan ideig halasztásra kerül.
  • A március 15-i nemzeti ünneppel kapcsolatos megemlékezésünk osztálykeretben történik.
  • E-Krétán és az iskola honlapján keresztül folyamatosan tájékoztatjuk Önöket a hozzánk érkező friss hírekről és ennek függvényében az aktuális teendőkről.

Kérem, az indokolatlan pánik elkerülése érdekében csak a hivatalos kormányzati tájékoztató oldalon található  információkat vegyék figyelembe (http://koronavirus.gov.hu)

Tisztelettel kérem, hogy az E-Kréta üzeneteket figyeljék folyamatosan és a telefonon való érdeklődést mellőzzék munkánk zavartalansága érdekében.

Köszönöm együttműködésüket!

Budapest, 2020.03.11.

Üdvözlettel:

Gombár Erzsébet
intézményvezető

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :

Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),

Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9279-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest


Közép-Pesti Képeslap

kepeslap


ZF logo



Károli



erasmus



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.

hatartalanul logo okoiskola   Erasmus.jpg