Tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

 

Étkezés:

A március havi befizetett étkezés Zugló Önkormányzatával egyeztetve mindenkinek központilag lemondásra került.

A befizetett áprilisi étkezéssel kapcsolatban nem kaptunk még hiteles információt, amint birtokában leszünk, továbbítjuk.

 

Taneszközök kiadása:

  1. 03.17-én reggel 7.00-8.00 között és délután 16.00-17.00 között átvehetők a tanulók tanuláshoz szükséges iskolában maradt tankönyvei.

Csak a fenti időpontban van lehetőség a tanszerek átvételére!

A tornafelszerelés, váltócipó és egyéb ruhadarab átadását nem tudjuk biztosítani.

Az átvétel menete: a kollégák névre szólóan, egy csomagban gyűjtik össze a tanulók tanszereit, amit Önök, vagy a gyermek a fenti időpontban a bejárat előtt átvehet.

Megértésüket kérjük, amiért a járványhelyzet miatt nem jöhetnek be az épületbe.

 

Informatikai eszközök:

Informatikai eszközt nem áll módunkban a gyerekek részére adni. Igyekszünk az online tanítást úgy megoldani, hogy okostelefonon követhető legyen a tananyag.

Személyes tanács: a Facebook oldalon rengeteg felajánlás történt az elmúlt napokban, ingyenes internetbekötés, informatikai eszköz-kölcsönzés és felajánlás témában.

Javaslom, keressék a felületet és éljenek a lehetőséggel.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlése szerint a mobilszolgáltatók, a Telekom, a Telenor és a Vodafone is biztosítja, hogy a KRÉTA rendszer mobilinternetes elérése ne terhelje az adatforgalmi keretet.

 

Ügyelet:

Jelenleg egyetlen gyereknek sem kell ügyeletet biztosítanunk.

 

Köszönjük az együttműködő segítségüket!

 

A mai napon tájékoztatást kapnak az online tanulás megszervezésének kereteiről és módjáról.

Budapest, 2020.03.16.

                                                           Üdvözlettel:

                                                                                                          Gombár Erzsébet

                                                                                                          intézményvezető


Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00

 

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :

Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),

Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest

Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely

E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu

Eseménynaptár

Előző hónap Október 2011 Következő hónap
H K Sz Cs P Szo V
week 39 1 2
week 40 3 4 5 6 7 8 9
week 41 10 11 12 13 14 15 16
week 42 17 18 19 20 21 22 23
week 43 24 25 26 27 28 29 30
week 44 31

Közép-Pesti Képeslap

 

kepeslap


ZF logo


ZF logo



Károli



erasmus

FB_IMG_1724872371147.jpg         Screenshot_20240828_211437_Samsung_Internet.jpg

megvalosult.jpg



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.