Oltási tájékoztató
Személyre szóló információk a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül lettek megküldve
Oltási tájékoztató
Személyre szóló információk a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül lettek megküldve
2020-2021 tanévre felvett első osztályosok névsora
2020.május 25.
.
Esélyegyenlőségi díj 2020
2020-ban Esélyegyenlőségi díjat kapott a Dr. Mező Ferenc Általános Iskola
A Dr. Mező Ferenc Általános Iskola több mint 3 évtizede, esélyegyenlőséget biztosító, inkluzív köznevelési intézményként működik, érzékenyen reagálva a társadalmi szükségletekre, elvárásokra, változásokra.
A Mező-Mályva adaptív programmal vette kezdetét.... tovább
Pályázati felhívás iskolai büfé üzemeltetésére!
ADATOK a BÜFÉ üzemeltetés 2020. évi pályázati felhíváshoz | |||||||||
bérleti díj/hó | nm | iskola eszközei | áram | hideg víz | meleg víz | fűtés | szemét | takarítás | |
67 200 Ft | 28 | nincs | bérleti díj tartalmazza | bérlő feladata |
Megjegyzés: árusító tér 17,4 nm; tároló/előkészítő tér 10,6 nm
Büfé bérleti szerződés tervezet
A pályázati felhívás IDE kattintva tölthető le
Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00
Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :
Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),
Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.
Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).
Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást.
Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:
1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest
Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely
E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu
|
Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)
Tisztelt Szülők/Gondviselők!
Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.