Tájékoztatás az online oktatásról
Budapest, 2020.03.16.
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tájékoztatás az online oktatásról
Budapest, 2020.03.16.
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tájékoztatás
Tisztelt Szülők!
Étkezés:
A március havi befizetett étkezés Zugló Önkormányzatával egyeztetve mindenkinek központilag lemondásra került.
A befizetett áprilisi étkezéssel kapcsolatban nem kaptunk még hiteles információt, amint birtokában leszünk, továbbítjuk.
Taneszközök kiadása:
Csak a fenti időpontban van lehetőség a tanszerek átvételére!
A tornafelszerelés, váltócipó és egyéb ruhadarab átadását nem tudjuk biztosítani.
Az átvétel menete: a kollégák névre szólóan, egy csomagban gyűjtik össze a tanulók tanszereit, amit Önök, vagy a gyermek a fenti időpontban a bejárat előtt átvehet.
Megértésüket kérjük, amiért a járványhelyzet miatt nem jöhetnek be az épületbe.
Informatikai eszközök:
Informatikai eszközt nem áll módunkban a gyerekek részére adni. Igyekszünk az online tanítást úgy megoldani, hogy okostelefonon követhető legyen a tananyag.
Személyes tanács: a Facebook oldalon rengeteg felajánlás történt az elmúlt napokban, ingyenes internetbekötés, informatikai eszköz-kölcsönzés és felajánlás témában.
Javaslom, keressék a felületet és éljenek a lehetőséggel.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlése szerint a mobilszolgáltatók, a Telekom, a Telenor és a Vodafone is biztosítja, hogy a KRÉTA rendszer mobilinternetes elérése ne terhelje az adatforgalmi keretet.
Ügyelet:
Jelenleg egyetlen gyereknek sem kell ügyeletet biztosítanunk.
Köszönjük az együttműködő segítségüket!
A mai napon tájékoztatást kapnak az online tanulás megszervezésének kereteiről és módjáról.
Budapest, 2020.03.16.
Üdvözlettel:
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tisztelt Szülők!
Az iskolában maradt tankönyvek átvételéről, a gyerekek étkezésével kapcsolatos ügyek intézéséről, a holnapi napon délelőtt tudok pontos tájékoztatást adni, a pedagógusokkal és a Zugló Önkormányzattal való egyeztetés után. Kérem, az elkövetkező időszakban, napi szinten többször figyeljék az e-Kréta Faliújság bejegyzéseit, az iskola honlapját és Facebook oldalát, a Szülői Szervezet vezetőjének tájékoztató leveleit. Több csatornán közvetítjük ugyanazt az információt!
Az e-KRÉTA, e-ügyintézés felületére a pénteki részletes használati tájékoztató levél alapján kérem, jelentkezzenek be, mert az egyik legfontosabb kommunikációs csatornánk lesz a kialakult, rendkívüli helyzetben.
Ha gondjuk támad a bejelentkezéssel kapcsolatban hétfőn 13-15 óra, kedd 13-14 óra között iskolatitkárunk telefonon rendelkezésükre áll, de csak a jelzett időben. Kérem, tartsák tiszteletben az általunk meghatározott időpontokat minden esetben!
Türelmüket és együttműködésüket kérem!
Üdvözlettel: Gombár Erzsébet
intézményvezető
Ügyelet
Tisztelt Szülők!
2020.03.16. 12 óráig kell adatot szolgáltatnom, azoknak a tanulóknak a számáról, akiknek nem tudnak felügyeletet biztosítani a szülei az iskolabezárás alatt, napközben 8 és 17 óra között, mert munkájuk nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához. Ezen tanulók számára kiscsoportos ügyeletet szervezünk.
Kérem döntésük meghozatalában gondoljanak arra, hogy a fertőzés veszélye így magasabb, mintha a gyermek az otthonában tartózkodna.
A titkar@mezosuli.hu email címre küldött levélben gyermek neve, osztálya, ügyelet időtartama (nap, órától-óráig) pontos leírásával jelezzenek mostantól, hétfő 11 óráig, ha ügyeletet kérnek.
Együttműködésüket köszönöm.
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tisztelt Szülők!
A péntek esti miniszterelnöki bejelentésből nyilván értesültek a 03. 16-án kezdődő iskolabezárásról. Az oktatás online folyik majd a következő, határidőhöz még nem rendelt ideig. Szeretném tájékoztatni Önöket, hogy amíg a hatályos kormányrendelet nem jelenik meg az oktatási akciócsoport kidolgozott javaslataival, addig én sem tudok kész tervet közvetíteni az online oktatás kereteiről Önöknek. A hétfői nap folyamán fenntartói és nevelőtestületi egyeztetés után bízom benne, hogy a struktúra kialakul és konkrét megvalósítható tervünk, jövőképünk lesz, amiről tájékoztatok mindenkit. Kérem, beszélgessenek a gyerekekkel a kialakult, mindenki számára új helyzetről, ami ezer aggályos kérdést vett fel, de a mi közös feladatunk, olyan körülmények biztosítása, ahol a biztonság érzett és a tananyagban való továbbhaladás adott lesz. Kérem, az osztályfőnököket, szaktanárokat, tanítókat, egyelőre ne keressék meg kérdéseikkel!
Balló Csillával, a Szülői Szervezet elnökével folyamatosan kapcsolatban vagyok, hozzá juttassák el észrevételeiket, kéréseiket (ballo.csilla17@ gmail.com), amit ő továbbít nekem. Nyugalmat, kitartást, türelmet, egészséget kívánok mindenkinek! Bízzunk benne, hogy hamarosan visszatérünk a mindennapok megszokott menetébe.
Üdvözlettel: Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tisztelt Szülők!
Üdvözlettel,
Gombár ErzsébetBudapest, 2020.március 12.
Tisztelt Szülők!
Tájékoztatásul honlapunkon közzétesszük 41/2020. (III. 11.) Kormányrendeletet.
Budapest, 2020.március 12.
Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00
Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :
Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),
Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.
Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).
Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást.
Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:
1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest
Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely
E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu
|
Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)
Tisztelt Szülők/Gondviselők!
Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.