Tisztelt Szülők!


A márciusra befizetett étkezés mindenkinek központilag lemondásra került (2021. március 8-31-ig).

A márciusi lemondás előre láthatólag a májusi befizetési időszakban kerül jóváírásra (jelenlegi információnk szerint).

Az áprilisi átvett csekkeket fizessék be, hogy zavartalanul indulhasson április 8-ával -a jelenlegi rendelkezésünkre álló kormány információ szerint- a jelenléti oktatás.

A Multischool-on fizetők amint megnyílik a felület, megrendelhetik az étkezést áprilisra (folyamatosan figyeljék a Multischool működését).

 Amennyiben mégsem indul a jelenléti oktatás, ismételten központilag lemondjuk.

Bármilyen kérdésük felmerül, azt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre juttassák el.

Üdvözlettel:               

Takácsné Domján Adrienn

                                                                                              élelmezésügyi ügyintéző

Budapest, 2021.március 05.

Tavaszi szüneti ügyelet!


A Közép-Pesti Tankerületi Központ a 2020/2021. tanév rendjéről szóló 27/2020. (VIII. 11.) EMMI rendelet 6.§ (3) bekezdése alapján, a tavaszi szünetben megszervezendő ügyelet ellátására a XIV. kerületben a Zuglói Hajós Alfréd Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolát (1142Budapest, Ungvár utca 36.) jelölte ki.
Ügyeleti napok:
  2021. április 1. (csütörtök)
  2021. április 6. (kedd)
Az ügyelet naponta 07.00 -17.00 óra között tart.

             Gombár Erzsébet

intézményvezető

Budapest, 2021.február 10.

Mutasd a maszkod, nézzük a mémed!!!!


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)

Budapest, 2021. február 04.

TÁJÉKOZTATÁS FIZETÉSI MÓD VÁLTOZÁSÁRÓL


CSAK a Multischool felületén fizetőkre vonatkozik, csekkesekre nem!

 

Tisztelt Szülők!

A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivataltól a következő tájékoztatást kaptuk, és egyben kérték, hogy Önök felé továbbítsuk:

„2021.01.01-jétől a webes felületen a bankkártyás fizetés lehetősége bizonytalan ideig szünetel.

Helyette visszaáll a korábbiakból már ismert rendszer, ami lehetőséget ad a szülőknek, hogy online, a webes felület segítségével megrendelhessék gyermekeiknek a kért napokra az étkezést, majd átutalással egyenlítsék ki a fizetendő összeget.

A változás annyiban mutatkozik meg, hogy a kívánt napok rögzítése után nem irányítja át az oldal a szülőt a banki felületre, hanem csak a megrendelés tárolásának ténye rögzül. Ezt követően kell 8 munkanapon belül a szülőnek a számlán szereplő bankszámlaszámra elutalni a pontos végösszeget.

Fontos: A szülőnek a közlemény rovatban kötelezően fel kell tűntetnie a gyermek és az iskola nevét, a beazonosíthatóság érdekében.

A számlák kiegyenlítését a Polgármesteri Hivatal élelmezési ügyintézői rögzítik a MultiSchool3 étkezés megrendelő programban.

Előreláthatóan ebben a nevelési/tanévben ez a rendszer marad érvényben, a továbbiakról a későbbiekben adunk tájékoztatást."

 Az átutalásnál kedvezményezettként a  11784009-15735777-02130000 számlaszámot kell megadni! (ez szerepel a számla bal felső sarkában).

Az utalás közlemény rovatába a gyermek és az intézménye nevét kell beírni.

2021. január 20.

Mező Tandem Közhasznú Egyesület


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)

Leendő elsős osztályfőnökökbeka


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)


Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00

 

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :

Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),

Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest

Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely

E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu

Eseménynaptár

Előző hónap Augusztus 1953 Következő hónap
H K Sz Cs P Szo V
week 31 1 2
week 32 3 4 5 6 7 8 9
week 33 10 11 12 13 14 15 16
week 34 17 18 19 20 21 22 23
week 35 24 25 26 27 28 29 30
week 36 31

Közép-Pesti Képeslap

 

kepeslap


ZF logo


ZF logo



Károli



erasmus

FB_IMG_1724872371147.jpg         Screenshot_20240828_211437_Samsung_Internet.jpg

megvalosult.jpg



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.