Tisztelt Szülők!


A márciusra befizetett étkezés mindenkinek központilag lemondásra került (2021. március 8-31-ig).

A márciusi lemondás előre láthatólag a májusi befizetési időszakban kerül jóváírásra (jelenlegi információnk szerint).

Az áprilisi átvett csekkeket fizessék be, hogy zavartalanul indulhasson április 8-ával -a jelenlegi rendelkezésünkre álló kormány információ szerint- a jelenléti oktatás.

A Multischool-on fizetők amint megnyílik a felület, megrendelhetik az étkezést áprilisra (folyamatosan figyeljék a Multischool működését).

 Amennyiben mégsem indul a jelenléti oktatás, ismételten központilag lemondjuk.

Bármilyen kérdésük felmerül, azt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre juttassák el.

Üdvözlettel:               

Takácsné Domján Adrienn

                                                                                              élelmezésügyi ügyintéző

Budapest, 2021.március 05.

Tavaszi szüneti ügyelet!


A Közép-Pesti Tankerületi Központ a 2020/2021. tanév rendjéről szóló 27/2020. (VIII. 11.) EMMI rendelet 6.§ (3) bekezdése alapján, a tavaszi szünetben megszervezendő ügyelet ellátására a XIV. kerületben a Zuglói Hajós Alfréd Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolát (1142Budapest, Ungvár utca 36.) jelölte ki.
Ügyeleti napok:
  2021. április 1. (csütörtök)
  2021. április 6. (kedd)
Az ügyelet naponta 07.00 -17.00 óra között tart.

             Gombár Erzsébet

intézményvezető

Budapest, 2021.február 10.

Mutasd a maszkod, nézzük a mémed!!!!


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)

Budapest, 2021. február 04.

TÁJÉKOZTATÁS FIZETÉSI MÓD VÁLTOZÁSÁRÓL


CSAK a Multischool felületén fizetőkre vonatkozik, csekkesekre nem!

 

Tisztelt Szülők!

A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivataltól a következő tájékoztatást kaptuk, és egyben kérték, hogy Önök felé továbbítsuk:

„2021.01.01-jétől a webes felületen a bankkártyás fizetés lehetősége bizonytalan ideig szünetel.

Helyette visszaáll a korábbiakból már ismert rendszer, ami lehetőséget ad a szülőknek, hogy online, a webes felület segítségével megrendelhessék gyermekeiknek a kért napokra az étkezést, majd átutalással egyenlítsék ki a fizetendő összeget.

A változás annyiban mutatkozik meg, hogy a kívánt napok rögzítése után nem irányítja át az oldal a szülőt a banki felületre, hanem csak a megrendelés tárolásának ténye rögzül. Ezt követően kell 8 munkanapon belül a szülőnek a számlán szereplő bankszámlaszámra elutalni a pontos végösszeget.

Fontos: A szülőnek a közlemény rovatban kötelezően fel kell tűntetnie a gyermek és az iskola nevét, a beazonosíthatóság érdekében.

A számlák kiegyenlítését a Polgármesteri Hivatal élelmezési ügyintézői rögzítik a MultiSchool3 étkezés megrendelő programban.

Előreláthatóan ebben a nevelési/tanévben ez a rendszer marad érvényben, a továbbiakról a későbbiekben adunk tájékoztatást."

 Az átutalásnál kedvezményezettként a  11784009-15735777-02130000 számlaszámot kell megadni! (ez szerepel a számla bal felső sarkában).

Az utalás közlemény rovatába a gyermek és az intézménye nevét kell beírni.

2021. január 20.

Mező Tandem Közhasznú Egyesület


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)

Leendő elsős osztályfőnökökbeka


Elavult böngésző!

Ez a böngésző túl régi ahhoz, hogy a modern szabványoknak megfeleljen! Kérem, hogy naprakész, korszerű böngészőt használjon! (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox, stb.)


Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00

 

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :

Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),

Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest

Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely

E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu

Eseménynaptár

Előző hónap Március 1989 Következő hónap
H K Sz Cs P Szo V
week 9 1 2 3 4 5
week 10 6 7 8 9 10 11 12
week 11 13 14 15 16 17 18 19
week 12 20 21 22 23 24 25 26
week 13 27 28 29 30 31

Közép-Pesti Képeslap

 

kepeslap


ZF logo


ZF logo



Károli



erasmus

FB_IMG_1724872371147.jpg         Screenshot_20240828_211437_Samsung_Internet.jpg

megvalosult.jpg



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.