Tájékoztatás a digitális munkarendről
Budapest, 2021.03.05.
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Tájékoztatás a digitális munkarendről
Budapest, 2021.03.05.
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Az emberi erőforrások minisztere 17/2021. (III.5) EMMI határozata a köznevelési intézmények működését érintő egyes veszélyhelyzeti intézkedésekről
2021.mácrius 05.Tisztelt Szülők!
A márciusra befizetett étkezés mindenkinek központilag lemondásra került (2021. március 8-31-ig).
A márciusi lemondás előre láthatólag a májusi befizetési időszakban kerül jóváírásra (jelenlegi információnk szerint).
Az áprilisi átvett csekkeket fizessék be, hogy zavartalanul indulhasson április 8-ával -a jelenlegi rendelkezésünkre álló kormány információ szerint- a jelenléti oktatás.
A Multischool-on fizetők amint megnyílik a felület, megrendelhetik az étkezést áprilisra (folyamatosan figyeljék a Multischool működését).
Amennyiben mégsem indul a jelenléti oktatás, ismételten központilag lemondjuk.
Bármilyen kérdésük felmerül, azt az etkezes@mezosuli.hu e-mail címre juttassák el.
Üdvözlettel:Takácsné Domján Adrienn
élelmezésügyi ügyintéző
Budapest, 2021.március 05.
Tavaszi szüneti ügyelet!
Gombár Erzsébet
intézményvezető
Budapest, 2021.február 10.
Mutasd a maszkod, nézzük a mémed!!!!
TÁJÉKOZTATÁS FIZETÉSI MÓD VÁLTOZÁSÁRÓL
CSAK a Multischool felületén fizetőkre vonatkozik, csekkesekre nem!
Tisztelt Szülők!
A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivataltól a következő tájékoztatást kaptuk, és egyben kérték, hogy Önök felé továbbítsuk:
„2021.01.01-jétől a webes felületen a bankkártyás fizetés lehetősége bizonytalan ideig szünetel.
Helyette visszaáll a korábbiakból már ismert rendszer, ami lehetőséget ad a szülőknek, hogy online, a webes felület segítségével megrendelhessék gyermekeiknek a kért napokra az étkezést, majd átutalással egyenlítsék ki a fizetendő összeget.
A változás annyiban mutatkozik meg, hogy a kívánt napok rögzítése után nem irányítja át az oldal a szülőt a banki felületre, hanem csak a megrendelés tárolásának ténye rögzül. Ezt követően kell 8 munkanapon belül a szülőnek a számlán szereplő bankszámlaszámra elutalni a pontos végösszeget.
Fontos: A szülőnek a közlemény rovatban kötelezően fel kell tűntetnie a gyermek és az iskola nevét, a beazonosíthatóság érdekében.
A számlák kiegyenlítését a Polgármesteri Hivatal élelmezési ügyintézői rögzítik a MultiSchool3 étkezés megrendelő programban.
Előreláthatóan ebben a nevelési/tanévben ez a rendszer marad érvényben, a továbbiakról a későbbiekben adunk tájékoztatást."
Az átutalásnál kedvezményezettként a 11784009-15735777-02130000 számlaszámot kell megadni! (ez szerepel a számla bal felső sarkában).
Az utalás közlemény rovatába a gyermek és az intézménye nevét kell beírni.
2021. január 20.
Mező Tandem Közhasznú Egyesület
Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00
Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :
Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),
Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.
Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).
Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást.
Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:
1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest
Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely
E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu
|
Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)
Tisztelt Szülők/Gondviselők!
Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.